پیام نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت  روز جهانی کار و کارگر
 
 
به نام ایزد هستی بخش
کارگران سرافراز و تلاشگر
با احترام و افتخار روز کارگر را به حضور همه انسانهای بزرگواری که کارگری را پیشه زندگی شرافتمندانه خود  نموده­اند تبریک می­گویم. بدون شک جامعه ما امروز مرهون حضور فراگیر و خدمات و جانفشانی­ کارگران گرانقدری است که تلاش ارجمند آنان چرخش زندگانی آبرومندانه و توأم با آرامش و آسایش را برای همگان فراهم ساخته است. پاسداشت حرمت کار و کارگر در میهن ما  وظیفه حقیقی همه مسئولان و مردمی است که حاصل دسترنج و کوشش بی دریغ کارگران را پشتوانه آبادی و سربلندی کشور می­دانند. حفظ حرمت و پیگیری مستمر و تلاش در جهت رفع مشکلات و موانع مادی و معنوی کارگران شریف، درخشان ترین فصل خدمت مسئولان است.
در همین راستا،جامعه کارگری کشور ما در اثر اتخاذ برخی سیاستها و تدابیر نادرست اقتصادی مسئولان ذیربط و پیامدهای بحران مالی و اقتصادی جهانی،در شرایط سخت و دشواری قرار دارد . از یکسو در جهت تأمین زندگی شرافتمندانه با موانع و مشکلات جدی روبرو هستند و از سوی دیگر با کاهش اشتغال و امنیت شغلی ، افزایش بیکاری و تعطیلی برخی واحدهای کارگری و تعدیل نیروهای شاغل مواجه اند.
اینجانب و دیگر نمایندگان مردم در مجلس همواره برآنیم تا با همکاری و هماهنگی مسئولان اجرایی ،راهکارهای مناسبی برای برون رفت از شرایط نامناسب حاکم بر فضای کار و کارگری کشور فراهم و در ساختن شرایط مطلوب برای اعتلای زندگی بهتر و رفاه بیشتر شما عزیزان بیش از پیش بکوشیم.از خداوند مدد می خواهیم در این امر خطیر یاورمان باشد.دست یکایک شما را به گرمی می فشارم. از درگاه حضرت باریتعالی سرافرازی و تندرستی و حسن عاقبت برایتان آرزو دارم.
                                                                                                                     پیروز و سربلند باشید
                                                                                                                    محمدرضا تابش
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا